Skip to main content

WIND Ελλάς: Φροντίζει για κάτι παραπάνω από την επικοινωνία

Η WIND και η Taxiway στέκονται στο πλευρό των ευάλωτων ομάδων της Θεσσαλονίκης με την ενέργεια «ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΠΙΤΙ! Θα σας φέρουμε εμείς τα ψώνια!»

Εδώ και λίγο καιρό ο ιός COVID-19 αντέστρεψε τον κόσμο, όπως τον είχαμε μάθει και κλόνισε τα θεμέλια της ύπαρξής μας. Ξαφνικά φοβόμαστε έναν αόρατο εχθρό που καλά – καλά δεν έχουμε ακόμα αποσαφηνίσει την ορθογραφία του και πλέον άλλαξε ο τρόπος με τον οποίο νοιαζόμαστε για τους άλλους. Γιατί τώρα νοιάξιμο σημαίνει αποφυγή αγγίγματος, κοινωνική συμπεριφορά σημαίνει απομόνωση, αλληλεγγύη σημαίνει μένω σπίτι μου.

Η ελληνική κοινωνία, όπως και πολλές ακόμα κοινωνίες, βρίσκεται εν μέσω μιας σοβαρής επιδημίας που επιδρά ριζικά στους όρους της ζωής μας. Ήδη η καθημερινότητά μας – για πολλούς και πολλές – έχει περιοριστεί στα τετραγωνικά του σπιτιού μας μειώνοντας τις μετακινήσεις μας στο ελάχιστο. Μετακινήσεις που αφορούν κυρίως την προμήθεια τροφίμων και φαρμάκων.

Τι γίνεται όμως με τους ανθρώπους που δεν έχουν ούτε αυτή τη δυνατότητα; Άνθρωποι μεγάλης ηλικίας, άνθρωποι με κινητικά προβλήματα, μονογονεϊκές οικογένειες που δυσκολεύονται ακόμα και να πάνε στο κοντινότερο Supermarket. Και όταν μάλιστα οι ημερομηνίες κατ’ οίκον παράδοσης προϊόντων αγγίζουν πλέον τις δυο εβδομάδες μετά την παραγγελία τους αντιλαμβανόμαστε όλοι πως το πρόβλημα πολλαπλασιάζεται.

Τη λύση σε αυτό έρχεται να δώσει μια ιδιαίτερη πρωτοβουλία της εταιρείας WIND. Η WIND λοιπόν σε συνεργασία με την εταιρεία Taxiway προχώρηαν στην ενέργεια «ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΠΙΤΙ! Θα σας φέρουμε εμείς τα ψώνια!» προκειμένου να σταθούν στο πλευρό των ευάλωτων ομάδων και να περιορίσουν στο ελάχιστο την έκθεση τους στον ιό COVID-19.

Πρόκειται για δωρεάν και αυθημερόν κατ’ οίκον παράδοση ειδών πρώτης ανάγκης από οποιοδήποτε κατάστημα τροφίμων η φαρμακείων, σε ευπαθείς ομάδες ή άτομα τρίτης ηλικίας του Δήμου Θεσσαλονίκης, που δε μπορούν ή δεν πρέπει να μετακινηθούν για οποιονδήποτε λόγο. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καλούν καθημερινά μεταξύ 7:00 – 10:00 στο τηλεφωνικό κέντρο της TaxiWay (18300/231 086 6866) δηλώνοντας τον κωδικό 900 και τη διεύθυνση της οικίας τους. Ο πλησιέστερος οδηγός της TaxiWay φτάνει άμεσα στην πόρτα τους και λαμβάνει τη λίστα με τα ψώνια και το χρηματικό αντίτιμο αυτών ύψους έως 50 ευρώ. Ο οδηγός φροντίζει να συλλέγει και να παραδίδει τα προϊόντα αυθημερόν με υπευθυνότητα και ασφάλεια λαμβάνοντας όλα τα μέτρα προστασίας και το κόμιστρο της παράδοσης το αναλαμβάνει εξολοκλήρου η WIND.

Η εταιρεία εντείνει τις προσπάθειές της να συμβάλλει ενεργά στην εκστρατεία #μένουμεσπίτι και στη συλλογική προσπάθεια αντιμετώπισης της πανδημίας. Τίποτα δεν έχει μεγαλύτερη αξία από την ανθρώπινη ζωή. Σε αυτές τις δύσκολες στιγμές για ολόκληρη την ανθρωπότητα, έχουμε όλοι χρέος να υπερβούμε εαυτόν και να σταθούμε στο ύψος των περιστάσεων. Και τέτοιες πρωτοβουλίες κοινωνικής ευθύνης και αλληλεγγύης μάς υπενθυμίζουν πως πάνω από όλα είμαστε όλοι άνθρωποι.

#μένουμεσπίτι #είμαστεμαζί