Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2019
x

ΧΑΛΙΑΜΠΑΛΙΑΣ: ΧΑΣΙΜΟ ΧΡΟΝΟΥ Η ΥΠΕΡΥΨΩΜΕΝΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Ο πολιτευτής Σ. Χαλιαμπάλιας χαρακτηρίζει την υπερυψωμένη περιφερειακή Θεσσαλονίκης φαραωνικό έργο και εκφράζει την αντίθεσή του για την κατασκευή της

«Φαραωνικό έργο» χαρακτηρίζει  τoν υπερυψωμένο δρόμο (fly over), που προκρίθηκε να κατασκευαστεί για να βελτιώσει το κυκλοφοριακό πρόβλημα της υπάρχουσας περιφερειακής οδού Θεσσαλονίκης, ο πολιτευτής Σάββας Χαλιαμπάλιας.

Εκφράζει την αντίθεση με τη συγκεκριμένη κατασκευή επισημαίνοντας ότι αποσκοπεί σ’ ένα αποτέλεσμα το οποίο «μπορούμε να το έχουμε δαπανώντας πολύ λιγότερα χρήματα».

Πρόκειται για έναν υπερυψωμένο δρόμο μήκους 9,5 χιλιομέτρων, που σχεδιάζεται να κατασκευαστεί πάνω από την περιφερειακή οδό, από το ύψος του νοσοκομείου Παπαγεωργίου μέχρι τα Κωνσταντινοπολίτικα.  «Είναι πιο εύκολο να γίνει η διαπλάτυνση της υπάρχουσας περιφερειακής οδού. Δεν πιστεύω ότι θα γίνει αυτό το έργο (flay over). Θα χάσουμε το χρόνο μας και τα λεφτά που θα δαπανήσουμε για τις μελέτες” ανέφερε ο κ. Χαλιαμπάλιας σε συνέντευξη του, στην Βεργίνα TV.  

«Τυγχάνει να διασχίζω την περιφερειακή οδό κάθε μέρα επειδή πρέπει να μετακινηθώ στην επιχείρηση μου. Σε κάποια σημεία η περιφερειακή οδός έχει μια σχετική κίνηση, αλλά όχι κάθε μέρα. Πιστεύω ότι αυτή τη στιγμή θα μπορούσε να γίνει άνετα μια διαπλάτυνση, αριστερά και δεξιά, με πλάτος μιας λωρίδας κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση. Έτσι θα αυξηθεί  ο όγκος των οχημάτων κατά 30%, καθώς οι λωρίδες κυκλοφορίας από τρεις θα γίνουν τέσσερις, συν τη λωρίδα έκτακτης ανάγκης (ΛΕΑ)» επισήμανε ο πρώην υποψήφιος δήμαρχος και βουλευτής Θεσσαλονίκης.   

«Αυτό το έργο(fly over) θα στοιχίσει 400 εκατομμύρια. Ξέρετε πόσα έργα μπορούν να γίνουν με αυτά τα χρήματα; Μου θυμίζουν τον Ραμσή… Πρόκειται για  φαραωνικού τύπου έργο, όπως ήταν η υποθαλάσσια, η εξωτερική περιφερειακή που δεν υλοποιήθηκαν» σημείωσε ο κ. Χαλιαμπάλιας και τόνισε: « Δεν μπορεί να λύσει το πρόβλημα. Αν θα βάλεις διόδια, ποιος θα πάει να πληρώνει διόδια για 9,5 χιλιόμετρα; Ποιος είναι αυτός που θα χρηματοδοτήσει το έργο, μέσω ΣΔΙΤ, για να πάρει τα λεφτά του πίσω, από τα διόδια;».  

Ακόμη, σημείωσε: «Είναι καλύτερα να κάνουν έναν δρόμο κανονικό στη Χαλκιδική. Να γίνει πόλος έλξης, η Κεντρική Μακεδονία, των τουριστών που έρχονται από όλη την νοτιοανατολική Ευρώπη και να αφήσουν αυτούς του «ιπτάμενους διαδρόμους» που θέλουν να κάνουν».  




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ