Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2021
x

ΟΡΦΑΝΟΣ: ΣΥΝΕΝΟΧΗ Η ΝΟΤΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΤΩΝ ΠΡΕΣΠΩΝ

«Μακριά τα κόμματα από την αυτοδιοίκηση» - «Άμεσες λύσεις στα προβλήματα των δημοτών» - «Ψηφιακό Μουσείο για το έργο του Μεγάλου Αλεξάνδρου»

Τους λόγους για τους οποίους αποφάσισε να διεκδικήσει τη δημαρχία Θεσσαλονίκης κόντρα στην απόφαση του κόμματός του εξηγεί στη συνέντευξή του στη Voria.gr ο Γιώργος Ορφανός, τονίζοντας ότι τα κόμματα δεν πρέπει να έχουν ρόλο στην αυτοδιοίκηση.

Ο υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης θέτει τη βελτίωση του οδικού δικτύου ως την πρώτη προτεραιότητα στις παρεμβάσεις που σκοπεύει να κάνει στις υποδομές της πόλης, με στόχο την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού, ενώ δεσμεύεται ότι θα δίνει άμεσες λύσεις στα προβλήματα των πολιτών μέσω εξειδικευμένων συμβούλων. 

Παράλληλα, εξαπολύει νέα επίθεση στην Κατερίνα Νοτοπούλου για τις Πρέσπες, καταλογίζοντας στην ίδια προσωπικές ευθύνες για τη συμφωνία την οποία χαρακτηρίζει «κατάπτυστη», ενώ επαναλαμβάνει ότι με τον ίδιο δήμαρχο θα δημιουργηθεί ψηφιακό μουσείο για τη ζωή και το έργο του Μεγάλου Αλεξάνδρου, το οποίο θα αποτελεί και απάντηση στις ανιστόρητες διεκδικήσεις των γειτόνων.

Κύριε Ορφανέ, μετά από μια μακρά, πετυχημένη πολιτική διαδρομή με τη ΝΔ, γιατί αποφασίσατε να είστε υποψήφιος δήμαρχος παρά τη θέληση του κόμματός σας και κόντρα στον υποψήφιο που αυτό επέλεξε;

Η οικογένειά μου, η σύζυγός μου και τα τρία μου παιδιά, ήταν αυτή, με την οποία συζήτησα πρώτα την απόφασή μου να διεκδικήσω το Δήμο Θεσσαλονίκης, διότι πάντοτε με στήριζαν και εξακολουθούν να με στηρίζουν σε κάθε μου βήμα. Στη συνέχεια τη συζήτησα με κάποιους κοντινούς μου φίλους και είδα ότι η απόφασή μου είχε θετική ανταπόκριση. Την ίδια θετική απήχηση είδα ότι είχε και στους πολίτες της Θεσσαλονίκης. Πάντοτε πίστευα ότι τα κομματικά όρια αποτελούν δεσμά για τους αιρετούς στους Δήμους και στις Περιφέρειες. Γι’ αυτό πεποίθησή μου είναι ότι τα κόμματα δεν πρέπει να έχουν καμία θέση, κανένα ρόλο στην τοπική αυτοδιοίκηση. Η ισχύουσα νομοθεσία προβλέπει παρατάξεις με επικεφαλής υποψήφιο, ο οποίος δεν πρέπει να παίρνει άδεια από τα κόμματα, για το τι θα κάνει στο δήμο. Ο συνδυασμός μας περιλαμβάνει υποψηφίους από το Κέντρο, τη Δεξιά και την Αριστερά. Θα έλεγα με σιγουριά ότι θα με ψηφίσει η πλειοψηφία των Νεοδημοκρατών κι ένα ισχυρό κομμάτι από το χώρο του ΠΑΣΟΚ και της Αριστεράς».

Ποιο είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει σήμερα η Θεσσαλονίκη και πώς σκοπεύετε να το λύσετε;

Είναι η αδράνεια της δημοτικής Αρχής απέναντι στα προβλήματα των πολιτών. Οι Θεσσαλονικείς έχουμε την αίσθηση ότι η πόλη μας και η ζωή μας δεν προχωρούν μπροστά, δε δίνονται λύσεις στα προβλήματά μας. Ο συνδυασμός μας έχει το πιο ολοκληρωμένο πρόγραμμα. Συγκροτήθηκε με τη συνδρομή της οικογένειάς μου, τη βοήθεια εξειδικευμένων συμβούλων και με βάση τα όσα μας έχουν πει οι ίδιοι οι πολίτες. Επίσης, παρακολουθούμε και καταγράφουμε τα παράπονα και τα προβλήματα των Θεσσαλονικέων, όπως οι ίδιοι τα παρουσιάζουν στο χάστανγκ #TisSalonikistaKaka. Τα ομαδοποιήσαμε και τα χωρίσαμε σε 33 κατηγορίες. Αν ανατρέξετε στο πρόγραμμά μας, θα δείτε ότι δίνουμε λύσεις στη συντριπτική πλειοψηφία των κατηγοριών και αξιολογούμε τις υπόλοιπες, για να διαμορφώσουμε αντίστοιχες αποτελεσματικές πολιτικές, όπου είναι εφικτό».

Ποιο είναι το έργο υποδομής που έχετε θέσει ως προτεραιότητα να υλοποιήσετε;

Πρώτος στόχος μας στον τομέα των υποδομών είναι η βελτίωση του οδικού δικτύου, η οποία κινείται στην κατεύθυνση της αντιμετώπισης του κυκλοφοριακού προβλήματος. Η ενδελεχής μελέτη μας για βιώσιμη ανάπτυξη και κινητικότητα θα ενισχύσει την αναδιοργάνωση του οδικού δικτύου, τόσο σε επίπεδο βελτιώσεων όσο και διορθώσεων του υφιστάμενου δικτύου. Παράλληλα, θα προχωρήσουμε σε διάνοιξη συγκεκριμένων οδικών τμημάτων, κάτι που έχει τη δυνατότητα να συντείνει στην ομαλή κυκλοφορία σε διάφορες περιοχές της πόλης.

Η διάνοιξη οδών έχει συγκεκριμένη στόχευση. Τη διευκόλυνση των μετακινήσεων από και προς τους σταθμούς του μετρό. Η αυξημένη κυκλοφορία στις οδούς αυτές θα αποτελεί πρόβλημα από την αρχή λειτουργίας του μετρό και θα διογκώνεται συνεχώς. Συνεπώς, η διάνοιξη αυτών των οδών είναι ένα μέτρο που θα σχεδιαστεί και υλοποιηθεί προληπτικά, ώστε να είναι έτοιμο παράλληλα με την ολοκλήρωση της κατασκευής του μετρό.

Εφόσον εκλεγείτε δήμαρχος, τι θα κρατήσετε από τη δημαρχία Μπουτάρη και τι είναι αυτό που με τίποτα δεν θα επιτρέψετε να επαναληφθεί;

Δεν είμαι από τους ανθρώπους που μηδενίζουν τα πάντα, αλλά από αυτούς που επικροτούν τις θετικές και αποτελεσματικές κινήσεις. Η πρώτη θητεία της διοίκησης του Γιάννη Μπουτάρη στη διοίκηση του Δήμου Θεσσαλονίκης είχε θετικά, με κυριότερο το ότι ενίσχυσε την εξωστρέφεια της πόλης. Δε θα επιτρέψω να συνεχισθεί η αδράνεια από την πλευρά της διοίκησης του δήμου και η εγκατάλειψη της πόλης. Ό,τι αναλαμβάνεις, πρέπει να το φέρνεις σε πέρας»

Έχετε δηλώσει ότι είστε κατηγορηματικά αντίθετος στη Συμφωνία των Πρεσπών. Έχει ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης δυνατότητες να αμβλύνει τις επιπτώσεις της Συμφωνίας; Εάν ναι, εσείς τι σκοπεύετε να κάνετε προς αυτή την κατεύθυνση; 

Ο ΣΥΡΙΖΑ και η εκπρόσωπός του στη Θεσσαλονίκη, Κατερίνα Νοτοπούλου, μεταξύ όλων των υπολοίπων στελεχών του κόμματος, ευθύνονται προσωπικά γι’ αυτήν την κατάπτυστη συμφωνία. Είναι συνένοχοι. Είναι μία συμφωνία, στο πλαίσιο της οποίας τα δώσαμε όλα και δεν πήραμε τίποτα. Μία συμφωνία που αφήνει κατάλοιπα στις επόμενες γενιές, στα παιδιά μας και ανοίγει το δρόμο για περισσότερες ανιστόρητες διεκδικήσεις από την πλευρά των γειτόνων μας. Οι πολίτες θέλουν ένα δήμαρχο, που να μπει μπροστά και να διεκδικήσει, αυτά που πρεσβεύουν. Είμαστε οι μόνοι που σχεδιάζουμε να δώσουμε δυναμική απάντηση σε αυτές τις ανιστόρητες διεκδικήσεις με την ίδρυση του ψηφιακού μουσείου για τη ζωή, τη δράση και το έργο του Μεγάλου Αλεξάνδρου».


Τι απαντάτε στις αιχμές αντιπάλων σας ότι πίσω από την υποψηφιότητά σας κρύβονται επιχειρηματικά συμφέροντα;

Πίσω από μένα κρύβονται πάθος, γνώση, ευθύνη, εμπειρία. Η οικογένειά μου και η εκπληκτική ομάδα μου ‘’Η Θεσσαλονίκη είναι το Μέλον’’. Η ώρα είναι τώρα να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό για την πόλη μας. Το είπαμε, θα το κάνουμε».




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ