Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Τι λένε Ζέρβας - Αγγελούδης για το φιάσκο με την υποθαλάσσια

Οι τοποθετήσεις των δυο υποψήφιων δημάρχων Θεσσαλονίκης για το φιάσκο με την υποθαλάσσια αρτηρία και την αποζημίωση των 85 εκατ. ευρώ

Τις θέσεις τους για το φιάσκο με την υποθαλάσσια, για την οποία το δημόσιο θα κληθεί να πληρώσει 85 εκατ. ευρώ για ένα έργο που δεν ξεκίνησε ποτέ, εξέφρασαν σήμερα ο Κωνσταντίνος Ζέρβας και ο Στέλιος Αγγελούδη στον ραδιοφωνικό αέρα του Status 107,7 Θεσσαλονίκης.

Διαβάστε - Υποθαλάσσια Θεσσαλονίκης: Αποζημίωση 85 εκατ. ευρώ από το Δημόσιο στην κοινοπραξία «Θερμαϊκή Οδός»

Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης και εκ νέου υποψήφιος Κωνσταντίνος Ζέρβας, «φωτογράφισε» το περιβάλλον του κ. Αγγελούδη ως συνυπεύθυνο, λόγω των προσφυγών που είχαν γίνει, τόσο για το συγκεκριμένο έργο που δεν έγινε ποτέ, αλλά και για άλλα έργα όπως το Μετρό για το οποίο υπήρξε μακροχρόνια καθυστέρηση.

Όπως είπε χαρακτηριστικά: «Οι άνθρωποι οι οποίοι “βούλιαξαν” την υποθαλάσσια αρτηρία ήταν οι ίδιοι άνθρωποι οι οποίοι έρχονται σήμερα να ζητήσουν την ψήφο των Θεσσαλονικέων. Και δεν ήταν μόνο σε αυτό το κομμάτι. Ήταν και σε πολλά άλλα. Οι ίδιοι άνθρωποι δεν ήθελαν την κατασκευή του Δημαρχείου, του νέου δημαρχιακού μεγάρου. Δεν ήθελαν τη νέα παραλία. Δεν ήθελαν τον περιφερειακό. Έκαναν ότι περνούσε από το χέρι τους για να μην ολοκληρωθεί το Μετρό. Αυτή τη στιγμή το Μετρό θα ήταν τελειωμένο αν δεν είχαμε όλες αυτές τις συγκρούσεις για τις αρχαιότητες».

Στην επισήμανση ότι για την υποθαλάσσια είχαν γίνει προσφυγές και από άλλους πέρα από αυτούς που προανέφερε ο κ. Ζέρβας, δηλαδή από ομάδες πέρα από πολιτικά σχήματα για συντεχνιακά ή τοπικά συμφέροντα και το έργο βάλτωσε, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης απάντησε:

«Ακριβώς. Και τελικά ξέρετε, αυτά τα τρία έργα, και τώρα σας μιλάω όχι μόνο ως δήμαρχος αλλά και ως μηχανικός, η εξωτερική περιφερειακή, το Μετρό, και η υποθαλάσσια αρτηρία, θα είχε λύσει οριστικά το κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης. Δηλαδή αυτήν την στιγμή, θα είχαμε τη λύση σε αυτό το θέμα, και δεν θα είχαμε πρόβλημα να μιλάμε σήμερα για το κυκλοφοριακό της πόλης. […]όλα αυτά θα είχαν επιλύσει το κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης, για το οποίο έρχονται οι ίδιοι άνθρωποι, που τα προηγούμενα 10 χρόνια δεν είχαν κάνει απολύτως τίποτα. Η μάλλον, για να είμαι πιο σωστός, προσπάθησαν να τα τορπιλίσουν προτείνοντας λύσεις ανεδαφικές, ή ουσιαστικά ακυρώνοντας».

Από την πλευρά του ο υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης Στέλιος Αγγελούδης, κληθείς να απαντήσει στις αιχμές Ζέρβα για την υποθαλάσσια, επισήμανε:

«Έχω εικόνα ως ενεργός πολίτης εκείνης της εποχής. Υπό την ιδιότητα του ενεργού πολίτη, τότε, είχα εκφράσει την άποψη, ότι το έργο αυτό, εμένα δε με βρίσκει σύμφωνο. Το είχα δημοσιεύσει ως ενεργός πολίτης, και εκεί τελείωσα γιατί δεν είχα καμία άλλη αρμοδιότητα. Μαζί με χιλιάδες άλλους Θεσσαλονικείς».

Όπως εξήγησε ο κ. Αγγελούδης για το έργο της υποθαλάσσιας: «Εάν αυτό ήταν ένα έργο το οποίο θα ήταν πλήρως σχεδιασμένο...Δηλαδή, θυμάστε ότι έλεγε ότι θα έπρεπε να καταστραφεί η μισή προβλήτα του Λιμένος, δηλαδή αυτό που βλέπουμε τώρα, ο δημόσιος χώρος, δεν θα υπήρχε, θα είχαμε δύο τεράστια φουγάρα στη μέση του Θερμαϊκού άρα δε θα μπορούσε να γίνει  η ανάπτυξη, αυτό που λέμε το deck της παλιάς παραλίας, αλλά το κυριότερο, θα εξυπηρετούσε, αν έβγαινε εκεί που λέγαμε, να πάει παρακάτω, να βγει δηλαδή στην έξοδο προς την πόλη, αλλά εν πάση περιπτώσει, ως πολίτης ενεργός, έχω την άποψη που έχω μαζί με χιλιάδες άλλους. Δεν νομίζω ότι επηρέασε θετικά ή αρνητικά κάποιον, άλλη ήταν η κυβέρνηση».

Απαντώντας στην δημοσιογραφική επισήμανση ότι υποθαλάσσιες αρτηρίες λειτουργούν σε πολλές πόλεις χωρίς να υπάρχουν προβλήματα, ο κ. Αγγελούδης υπογράμμισε: «Δεν διαφωνώ, δε μιλάμε αν είναι καλή ή όχι μια υποθαλάσσια, μιλάμε αν η συγκεκριμένη ήτανε, αλλά εν πάση περιπτώσει εγώ έχω και μια άλλη άποψη, που προφανώς αυτήν δεν την έχει ο κ. Ζέρβας. Εγώ έχω την άποψη ότι όταν ένα έργο αρχίζει, όποιος και να το έχει αποφασίσει, όσο και να διαφωνούμε, επειδή σε αυτήν την πόλη πάντοτε συζητούμε, και διαιρούμαστε, και δε γίνεται τίποτα, εγώ έχω την άποψη ότι πρέπει να γίνεται, δηλαδή, συμφωνώ ή διαφωνώ, αν ξεκινάει ένα έργο, ας τελειώνει για να δει πόλη επιτέλους ένα αποτέλεσμα, ένα έργο. Αυτή είναι η άποψή μου».