Skip to main content

Virtual Masterclass με καλεσμένη τη Μ. Χατσοπούλου διοργανώνει τo Marketing Club

To Marketing Club θα διοργανώσει virtual Masterclass με καλεσμένη την Board Chair, Levitronix Technologies, Μαρίνα Χατσοπούλου.

Virtual Masterclass θα διοργανώσει το Marketing Club Τετάρτη 24 Μαρτίου στις 19.00 με καλεσμένη την Board Chair, Levitronix Technologies, Μαρίνα Χατσοπούλου.

«Η ξεχωριστή αυτή ομιλήτρια, με την τεράστια εμπειρία στην αλλαγή και στο επιχειρηματικό transformation, θα μας υποδεχτεί σε ένα ταξίδι μέσα στον χρόνο για να δούμε πετυχημένα παραδείγματα επιχειρήσεων», αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση.

Το Virtual Masterclass συντονίζει η Ειρήνη Κόντρα (MBA), αντιπρόεδρος MarketingClub / Business / Career Coach / Σύμβουλος επαγγελματικής ανάπτυξης.

Η ομιλία θα πραγματοποιηθεί στα Ελληνικά, ενώ η συμμετοχή είναι δωρεάν.

Παρακολούθηση μέσω:

- ZOOM κράτησης θέσης εδώ: https://us02web.zoom.us/webinar/register/WN_GiBZF550R5KsQ3nELGYpug

- FACEBOOK live event, πατώντας "θα πάω/ Going" στο event: https://cutt.ly/EzIwrmz

Περισσότερες πληροφορίες για την εισηγήτρια : https://www.linkedin.com/in/marinahatsopoulos/

Η ανακοίνωση:

«Με τη Μαρίνα Χατσοπούλου, μια από τις κορυφαίες παγκοσμίως ειδικούς στην τεχνολογική επιχειρηματικότητα και επενδύτρια σε καινοτόμες επιχειρήσεις!

Ο κόσμος γύρω μας αλλάζει ταχύτατα. Ποιες οι προκλήσεις της αλλαγής και γιατί πρέπει να την αποδεχτούμε και να προσαρμοστούμε σε αυτήν, αντί να προσπαθούμε να την αποφύγουμε;

Το Marketing Club σε μια πραγματικότητα που αλλάζει με ταχύτατους ρυθμούς, καλεί τη Μαρίνα Χατσοπούλου, Board Chair, Levitronix Technologies να μας αποκαλύψει τα μυστικά της προσαρμοστικότητας και της ευελιξίας.

Στο νέο Virtual Masterclass, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στις 24 Μαρτίου, η ξεχωριστή αυτή ομιλήτρια, με την τεράστια εμπειρία στην αλλαγή και στο επιχειρηματικό transformation, θα μας υποδεχτεί σε ένα ταξίδι μέσα στον χρόνο για να δούμε πετυχημένα παραδείγματα επιχειρήσεων. Όταν ο Τζεφ Μπέζος το 1997 γινόταν πρώτη φορά εκατομμυριούχος με την Amazon, η ίδια έβλεπε στο μέλλον και είχε ήδη επενδύσει στους 3d printers και στη δύναμη των οικιακών υπολογιστών.

Οι επιχειρήσεις προσπαθούν πάντα να ανταποκριθούν όσο το δυνατόν ταχύτερα και με μεγαλύτερη επιτυχία, χρησιμοποιώντας το τρίπτυχο κουλτούρα – διαφορετικότητα προϊόντων/υπηρεσιών - προσφερόμενη αξία. Όμως πόσο εύκολο είναι να αλλάξει πορεία μέσα στην τρικυμία μια μεγάλη επιχείρηση ή μια startup;

Η Μαρίνα Χατσοπούλου θα μας φέρει αέρα Αμερικής και θα μας δείξει πώς η ίδια ως μέλος ΔΣ σε πολλές εταιρείες, αντιμετώπισε τα κύματα της αλλαγής που βρήκε στον δρόμο της».