Κυριακή 16 Ιουνίου 2019
x

ΜΕΙΩΜΕΝΕΣ ΠΛΗΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Σε όλη τη Θεσσαλονίκη λειτουργούν 146 ιδιωτικά πάρκινγκ η πλειονότητα των οποίων βρίσκεται στο κέντρο της πόλης. Πού κυμαίνονται οι πληρότητες

Με πληρότητα έως 70% λειτουργούν τα τελευταία χρόνια, εξαιτίας της οικονομικής κρίσης, οι ιδιωτικοί χώροι στάθμευσης στη Θεσσαλονίκη, ενώ δεν είναι λίγοι αυτοί, οι οποίοι έχουν βάλει ήδη λουκέτο.

Σε όλη τη Θεσσαλονίκη λειτουργούν 146 ιδιωτικά πάρκινγκ η πλειονότητα των οποίων βρίσκεται στο κέντρο της πόλης, από την πλατεία Δημοκρατίας έως το δημαρχείο Θεσσαλονίκης και από την παραλία έως την περιοχή της Κασσάνδρου.

«Το πιο εύκολο πράγμα που κόβει κάποιος, εν μέσω οικονομικής κρίσης, είναι το πάρκινγκ. Και όταν έχει περάσει την πενταετία ένα όχημα, ο ιδιοκτήτης του το αφήνει έξω, δεν τον ενδιαφέρει να το προστατέψει. Παράλληλα, είναι αρκετοί και αυτοί οι οποίοι έχουν παραδώσει πινακίδες και οι οποίοι στο παρελθόν χρησιμοποιούσαν πάρκινγκ», δήλωσε στη Voria.gr ο πρόεδρος του Σωματείου Ιδιοκτητών Σταθμών Αυτοκινήτων Θεσσαλονίκης, Στέλιος Συμεωνίδης.

Η πληρότητα των ιδιωτικών πάρκινγκ στο κέντρο της πόλης κυμαίνεται στο 60-70%, όταν στο παρελθόν οι χώροι αυτοί ήταν σχεδόν πάντα γεμάτοι. «Πλέον όποια στιγμή θελήσει κάποιος να πάει σε έναν σταθμό αυτοκινήτων, θα βρει θέση», υπογράμμισε.

Σε μια προσπάθεια να αυξηθούν οι πελάτες στα ιδιωτικά πάρκινγκ, οι ιδιοκτήτες τους έχουν προχωρήσει τα τελευταία χρόνια σε μειώσεις τιμών.

Αν και η πληρότητα των πάρκινγκ είναι μειωμένη, η στάθμευση για μία ώρα κοστίζει κατά μέσο όρο 4-5 ευρώ και αυξάνεται περίπου κατά 2 ευρώ την επιπλέον ώρα.
 
Για όσους θα σταθμεύσουν το όχημά τους για ένα 24ωρο θα πληρώσουν περίπου 15 ευρω, ενώ τη δεύτερη μέρα πέφτει η τιμή στα 10 ευρώ. Τα μηνιαία πακέτα στο κέντρο της πόλης κυμαίνονται από 230 έως και τα 250 ευρώ.
 
Στο κέντρο της Θεσσαλονίκης τα πάρκινγκ λειτουργούν με ένα πελατολόγιο 300-500 οχημάτων. «Έχουμε συγκεκριμένους πελάτες, οι οποίοι έρχονται απ΄ευθείας στα πάρκινγκ. Ωστόσο, είναι πάρα πολλοί και αυτοί που δεν μπορούν να πληρώσουν και πάνε στη λύση του μόνιμου κατοίκου», ανέφερε ο κ. Συμεωνίδης.

Χώροι στάθμευσης αυτοκινήτων βρίσκονται διάσπαρτοι και σε άλλα δημοτικά διαμερίσματα του δήμου Θεσσαλονίκης ή και σε άλλους δήμους, αλλα με μικρή δύναμη, χωρητικότητας 15-50 θέσεων.




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ